řízení a plánování servisu

řízení a plánování servisu - systémové řízení a plánování servisu

Seyfor, a. s.

 
Drobného 49, Brno, 602 00
 
+420 511 182 400
 
IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377
Průmyslové obory

řízení a plánování servisu

Seyfor, a. s.

 

řízení a plánování servisu v systému Infor LN

 

Řízení a plánování servisu je klíčový proces nejen pro všechny servisní firmy, ale i pro celou řadu výrobních podniků. V takovém případě řízení a plánování servisu navazuje na výrobní proces a proces řízení a zpracování zakázky.

 

V systému Infor LN lze navíc řízení a plánování servisu využít i pro vlastní údržbu. V takové případě se evidují všechny interní požadavky na provedení údržby, provádí se plánování zdrojů a evidují se transakce spotřeby času a materiálu. Na jejich základě se pak vypočítají skutečné náklady na údržbu. Pokud je údržba plánována na výrobním zařízení, automaticky se doba odstávky zohlední ve výrobním plánu.

 

V případě poskytování externích servisních služeb nabízí Infor LN pro proces řízení a plánování servisu celou řadu možností.

 

Jednak Infor LN podporuje proces řízení a plánování servisu pro nasazení v čistě servisních společnostech. Jedná se pak o servis nejen vlastních, ale především cizích výrobků. Servisní služby lze poskytovat jak na základě dlouhodobých kontraktů, tak formou objednávky. V případě, že servis zařízení se provádí v dílnách servisní firmy, Infor LN umožňuje snadno evidovat jednotlivé části zařízení jako skladové položky v majetku zákazníka. Veškeré části tak jsou i po rozebrání zařízení evidovány na místě jejich uložení.

 

Pokud je potřeba provést opravu nějakým technologickým procesem nebo je potřeba vyrobit náhradní díl, jsou tyto požadavky servisu evidovány jako výrobní objednávky a Infor LN je zařadí do výrobního plánu.

 

V případě poskytování servisních služeb navazujících na výrobní proces je výhodou automatické překlopení výrobního kusovníku zařízení „as-built“ do kusovníku servisního „as-maintained“. Veškeré servisní zásahy ať už plánované nebo vynucené jsou pak zaznamenány včetně provedených náhrad klíčových součástí. Zpětně lze pak vysledovat celou historii servisu zařízení i klíčových součástí, což je např. nezbytné při servisu letadel a dalších strategických zařízení.

 

Při poskytování servisních služeb v terénu mimo vlastní podnik lze proces řízení a plánování servisu rozšířit o mobilní servis. Tento nástroj umožňuje servisním technikům spojení s mateřskou firmou ať už potřebují informace k servisovanému zařízení nebo třeba objednat náhradní díl. Mobilní servis také podporuje přímé potvrzení provedení servisního zásahu zákazníkem.

 

Řízení a plánování servisu je proces, který v systému Infor LN přináší uživatelům vysokou přidanou hodnotu. Díky nástrojům řízení a plánování servisu je zajištěno, že každý servisní požadavek zákazníka je evidován, plánován, proveden a vyúčtován.

Příbuzné zápisy

Další prezentace oboru: Software

Chcete založit profil své firmy ?
Dejte nám svůj kontakt a my se Vám ozveme !
 
E-mail byl úspěšně odeslán. Budeme Vás kontaktovat co nejdříve. Děkujeme!
Vložte profil