správa dat - digitální správa dat
Správa a řízení dat ve vašem podniku (PDM/PLM)+6:18
Chcete vybudovat digitální pracovní prostředí, které spojuje lidi s informacemi, které potřebují? Chcete propojit uživatele, nejen konstruktéry a inženýry, s vašimi produktovými daty a procesy? Co kdyby všichni mohli jednoduše překonávat tyto hranice a mohli efektivně a bezpečně zachytit a sdílet informace?
Řešení Teamcenter a správa dat zajišťuje jednotnou datovou platformu a efektivní práci se správováním dat. Co můžete od takového systému očekávat?
*Správu mechanických konstrukčních,
* správa elektro dat,
* správa NC dat,
* řízení výrobních dat
*MultiCAD prostředí, možnost kombinovat data z různých CAD systémů.
*Automatické generování vizualizačního formátu JT pro prohlížení 3D dat.
*Ochranu a zabezpečení všech dat.
*Integrované workflow procesy a zrychlení stávajících procesů.
*Řízení požadavků, revizí, změn.
*Centrální správu firemních standardů a knihoven a opakované využití.
*Vyhledávání Google Search.
*Integrace s vaším ERP systémem.
Pokud má podnik vybudované digitální pracovní prostředí, je rozhodně připraven snáze zvládat jak výrazný nárůst komplexity výrobků, tak výrazný nárůst regulace, směrnic a omezení. Je rychlý a flexibilní ke změnám a tím i jednodušeji přizpůsobivý tlaku na cenu výrobků a zkrácení dodací doby.
V praxi to znamená, že každý má přístup k přesným návrhovým datům - dokonce i 3D reprezentaci, pokud si to přeje! Pokud například odborník na technickou dokumentaci potřebuje určitý průřez nebo výkres, může díky správě dat jej najít a použít bez toho, aniž by o něj žádal konstruktéra. A to znamená, že pracovníci mají přístup k požadovaným datům, neztrácejí čas prací na nesprávných verzích a neaktuálních informacích.
správa dat - řízení správy dat, správa produktových dat, digitální správa dat