digitální transformace

digitální transformace - nástroje digitální transformace

Seyfor, a. s.

 
Drobného 49, Brno, 602 00
 
+420 511 182 400
 
IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377
Průmyslové obory

digitální transformace

Seyfor, a. s.

 

digitální transformace - Infor LN pomáhá strojírenským firmám na cestě k digitální transformaci

 

Systém Infor LN přináší nástroje digitální transformace, které pro strojírenskou firmu představují zcela zásadního pomocníka, a to v nejrůznějších oblastech. Digitální transformace urychluje a zefektivňuje vývoj nových produktů, plánování, výrobu, operativní a finanční řízení, vyhodnocování i reporting. Klíčovou roli hraje ovšem také v samotném prodeji a servisu, kde pomáhá zkvalitňovat i kontakt se zákazníkem

 

1. Vývoj nových produktů

 

Vývoj a inovace produktů jsou základním předpokladem udržení úspěšné strojírenské firmy na konkurenčním trhu. Než je však nový výrobek možné pustit na trh, stojí to hodně času a spoustu peněz. Řešení digitální transformace v rámci informačního systému Infor vám pomůže ušetřit obojí.

 

2. Efektivní prodej

 

Říká se, že není tak náročné dobrý produkt vyrobit, jako ho úspěšně prodat. Tradiční prodejní kanály v digitální době už nefungují, jsou pomalé a drahé. Automatizace prodeje je v rámci digitální transformace klíčovým předpokladem úspěchu na trhu.

 

3. Plánování

 

Bez přesného plánování není možné výrobní firmu úspěšně řídit. Udržet všechny vazby mezi požadavky, zásobami a zdroji aktuální, vyžaduje nadlidské schopnosti. Takové, jako má Infor LN. Plánování zastává v procesu digitální transformace důležitou roli, neboť spojuje všechny oblasti informačního systému a udržuje aktuální bilanci mezi požadavky a dodávkami na všech úrovních.

 

4. Operativní řízení

 

Operativní řízení je důležitou součástí digitální transformace. Operativní řízení je nepřetržitý proces, který probíhá v každém podniku. Management společnosti musí rychle reagovat na nejrůznější změny a správně se rozhodovat. K tomu jsou zapotřebí aktuální informace o všem, co se v podniku právě děje.

 

5. Servis

 

Poskytování kvalitních servisních služeb je čím dál častěji kritickým faktorem, který rozhoduje o úspěchu produktu na trhu. Zákazníci chtějí mít jistotu, že si kupují výrobek, který jim bude sloužit a přinášet zisk za všech okolností. Pro dodavatele je naopak servis důležitou možností, jak zvýšit příjmy společnosti a udržet dlouhodobou spolupráci s klientem. Je proto důležité v rámci digitální transformace nezapomenout ani na kvalitní pokrytí servisních služeb.

Příbuzné zápisy

Další prezentace oboru: Digitální továrna

Chcete založit profil své firmy ?
Dejte nám svůj kontakt a my se Vám ozveme !
 
E-mail byl úspěšně odeslán. Budeme Vás kontaktovat co nejdříve. Děkujeme!
Vložte profil